Deltids Support Specialist (København) 

Hejsa! 

Driversnote er en hurtigvoksende SaaS virksomhed i København. 

Vi er stolte af at hjælpe mere end 1.500.000 brugere fra hele verden med deres kørebøger. Det er de færreste der nyder at bruge sin tid på at dokumentere kørsel - derfor er vores mål at levere en app, der kan spare både tid og penge for vores brugere. 

Vores primære markeder er engelsktalende; USA, Canada, Australien og Storbritannien. Omkring 5% af vores brugere er fra Danmark. Det betyder at vi har skabt et internationalt supportteam, så vi bedst muligt kan hjælpe vores brugere fra hele verden. 

Din rolle

Vi fokuserer på at levere fantastisk service med hurtig responstid i alle tidszoner. Derfor skal vi bruge endnu en passioneret og dreven kollega der kan arbejde mindst 21 timer om ugen i vores supportteam i København. 

Kunne det være noget for dig? 

Vi forestiller os at du: 

  • Bor i nærheden af København
  • Har relevant erfaring med support eller community management. 
  • Er typen der simpelthen ikke kan lade være med at hjælpe andre mennesker. Du er venlig og positiv og kan lide at engagere dig!
  • Er ret tech-savvy, nysgerrig og motiveret til at lære hvordan vores produkt virker, helt ned i detaljen, så du kan hjælpe vores brugere bedst muligt. 
  • Tænker kritisk og går løsnings- og detaljeorienteret til dit arbejde. 
  • Er selvmotiverende og dygtig til at styre din egen tid. 
  • Taler og skriver både dansk og engelsk på et niveau hvor du kan løse opgaverne nedenfor. 
     

Dit arbejde:

  • Du kommunikerer kort, klart og præcist med vores brugere. 
  • Du svarer på spørgsmål og rådgiver både nuværende og potentielle brugere på en venlig måde. Det foregår primæert på mail, men også på telefon, chat og produkt-demoer via video. 
  • Du samler og organiserer feedback, så du kan være vores brugeres stemme og hjælpe dine kollegaer med at blive bedre til at udvikle, designe og markedsføre Driversnote. 
  • Du svarer på produktanmeldelser på flere platforme. 
  • Du hjælper til med forsendelser og logistik. 
     

Det er bonus hvis du:

  • Har erfaring med support-software, onboarding af kunder eller indsamling af brugerfeedback. 
  • Kan kommunikere på flere sprog end dansk og engelsk.
  • Er interesseret i bogholderi eller lignende. 
  • Har kendskab til kørselsgodtgørelse. 
  • Har læst og spejler dig selv i  “Zappos: Delivering Happiness”.

De vigtige detaljer:

  • Du kan arbejde minimum 21 timer om ugen. 
  • Vi forventer at du kan arbejde 5 dage om ugen, fire hverdage og en dag i weekenden. 
  • Vi tilbyder en timeløn på 165 kr, som du får udbetalt månedligt. 
     

Hvad kan du forvente af Driversnote?

Du kommer til at arbejde med et internationalt team af erfarne tech-folk og entreprenører. Vi har stort fokus på læring og udvikling, og kommer til at sætte ressourcer af til at hjælpe dig med at blive dygtigere og fremme din karriere. 

Vores arbejdssprog er engelsk da vi arbejder i et afslappet internationalt miljø på vores kontor ved Kødbyen i København.  Hvis du vil se billeder fra de arrangementer vi holder sammen, så kan du finde os på LinkedIn. Vi har kanon kaffe, fede fredagsbarer og alsidige arrangementer - lige fra løbeklub til LAN-aftener.  

Sådan ansøger du

Hvis du er interesseret, så send os en ansøgning ved at trykke på knappen nedenfor. 

Vi modtager ansøgninger indtil d. 21. maj 2023. Derefter forventer vi at det vil tage et par dage at gå ansøgningerne igennem, så vi bestræber os på at give dig svar senest d. 23. maj.
Hvis du kommer gennem det første nåleøje, så vil vi bede dig om at udføre en kort skriftlig test, samt en personlighedstest, før vi går videre til de personlige samtaler. 

Forventet startdato er d. 3. juli 2023. 

Vi ser frem til at høre fra dig!